HEYYEYAAEYAAAEYAEYAA: He-man - HEYYEYAAEYAAAEYAEYAA , [WMAA]HEYYEYAAEYAAAEYAEYAA, He-man - HEYYEYAAEYAAAEYAEYAA, HEYYEYAAEYAAAEYAEYAA - MWYAAAH, Haikyuu! Asahi


...
HEYYEYAAEYAAAEYAEYAA

психанул
не чем было делать
HEYYEYAAEYAAAEYAEYAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Orig: http://httproblem.tumblr.com/post/107176671238/am-i-kicked-out-of-the-haikyuu-fandom-yet
HEYYEYAAEYAAAEYAEYAAHEYYEYAAEYAAAEYAEYAAHEYYEYAAEYAAAEYAEYAAHEYYEYAAEYAAAEYAEYAA
And so I cry sometimes when I'm lying in bed
Just to get it all out what's in my head
And I, I'm feeling a little peculiar

And so I wake in the morning and I step outside
And I take a deep breath and get real high
And I scream from the top of my lungs
What's goin' on?

And I say hey, yeah, yeah, yeah yay
Hey, yay, yay
I said hey, what's goin' on?

And I say hey, yeah, yeah, yeah yay
Hey, yay, yay
I said hey, what's goin' on?

And he tries
Oh my God, do I try
I try all the time,
In this institution

And he prays
Oh my God, do I pray
I pray every single day
(Nyaaah)
For a revolution!

And I say hey, yeah, yeah, yeah yay
Hey, yay, yay
I said hey, what's goin' on?

And I say hey, yeah, yeah, yeah yay
Hey, yay, yay
I said hey

(Don't cry out loud)
(Just keep it inside
and learn how to hide your feelings)

(Hey, yeah, yeah, yeah yay)
(Hey, yay, yay)
Hey hey hey
I say hey
What's goin' on?
Yeah!
HEYYEYAAEYAAAEYAEYAA
From:
YouTube Poop: Admiral Ackbar's Traptastic Sextravaganza (Episode 3)
All credit goes to EmperorLemon
https://www.youtube.com/watch?v=TG_7Im-MNgA
And so I cry sometimes when I'm lying in bed
Just to get it all out, what's in my head
And I, I am feeling a little peculiar
And so I wake in the morning and I step outside
And I take A deep breath and I get real high
And I scream from the top of my lungs,
What's goin' on
And I say hey.... hey....
I said hey, what's goin' on
And I say hey.... hey....
I said hey, what's goin' on
Ooh, Ooh, Oooohh, Oooohh, what's up...
Ooh, Ooh, Oooohh, Oooohh, what's up...
And I try, oh my God, do I try
I try all the time in this institution
And I pray, oh my God, do I pray
I pray every single day FOR A REVOLUTION!
And I say hey.... hey....
I said hey, what's goin' on
And I say hey.... hey....
I said hey, what's goin' on
And I say hey.... hey....
I said hey
MWYAAAH

please note I do not own this video
I somehow managed to re-create the famous He-Man Sings video using pictures created with the Miitomo App. Over 100 Miifotos were created for this video. It took way longer than you'd think it would.


Featuring Mii's based off of:
Myself
Gijinka versions of Godzilla, Mothra, and Gigan from my Godzilla Warriors Wattpad series
My friend's characters, Kiti and Tora
Papyrus from Undertale
Mario
Filthy Frank
What's going on?
MYAAH!

- www.memeabuse.tk

Лучшее дерьмо из интернетов vk.com/abandobed
The Chosen Undead knows how to dance.
Build link: http://mmdks.com/53fy
Mod link: http://www.nexusmods.com/darksouls/mods/691/?
Moar Dark Souls video coming soon yo.

Dylan Quinn Torres plays He Man and re creates the famous remix of the original song, "What's going on" by Four non Blonds.

A Skaro Films production.

Please note, we do not own the audio or some of the other content involved in this video.

Please watch the trailer for our upcoming horror movie, Ryke.
http://www.youtube.com/watch?v=S8pznJdmvqQ&feature=relmfu
Original:
http://www.youtube.com/watch?v=FR7wOGyAzpw
Wow I'm really proud of you guys.
Almost 200,000 of you came here just to listen to this.
THIS SONG IS NOT MADE BY ME!!!! I DO NOT OWN ANYTHING IN THIS VIDEO!!!!
THE VIDEO IS NOT MINE, BUT I ADDED THE LYRICS MYSELF!!!
P.S DO T DO DRUGS KIDS U GO LIKE THIS THEN
Your prayers have been answered... The most epic thing on the internet has arrived.

Created from the short version from "AMV Nightosphere" by sushiprincesss, look it up...

http://www.nicovideo.jp/watch/sm24430520

LYRICS:
And so I cry sometimes when I'm lying in bed
Just to get it all out what's in my head
And I am feeling a little peculiar
And so I wake in the morning and I step outside
And I take a deep breath
And I get real high
And I scream from the top of my lungs
What's goin' on
And I say, hey hey hey hey
I say hey, what's going on?
And I say, hey hey hey hey
I say hey, what's going on?
ooh, ooh ooh...
And I try, oh my God do I try
I try all the time in this institution
And I pray, oh my God do I pray
I pray every single day
for a revolution
25 years and my life is still
I'm trying to get up that great big hill of hope
For a destination.


Не спрашивайте, сколько раз я пытался ее пройти
http://puu.sh/gqPcA/0a24d935f3.osz
Acompanhe tudo da SAM e nossa rádio:
www.samemes.com.br

Páginas:
https://www.facebook.com/SouthAmericMemes/
https://www.facebook.com/samemes2/...
Official MP3 Single Available Now:
♪ iTunes: http://bit.ly/HeyyeyaaiTunes
♪ Amazon: http://bit.ly/HeyyeyaaAmazon
♪ Google: http://bit.ly/HeyyeyaaGoogle

11/15/12 - We retracted the claim on ProtoOfSnagem''s version this morning. We feel like we broke part of the Internet and that's shitty. It will be back up as soon as YouTube gets around to re-enabling it. Love you.

11/16/12 - This version has been given a more appropriate name.
I found this old magical VHS tape laying around back home so I decided to upload it to YouTube.

I know this video is a pile of mess but I tried my best recreating the original HEYYEYAAEYAAAEYAEYAA video. I hope you like it :)
DeviantART ► http://bit.ly/YL6wLs
FunnyJunk ► http://bit.ly/10Z0Z0a
My Little Music ► http://bit.ly/10kBpaa
Like, Comment and Subscribe For More Videos By Me!

Tags: HEYYEYAAEYAAAEYAEYAA, PMV, Gustavia97, My Little Pony, MLP, MLG, Pro, Elite, He-Man, Pony, Ponies, Twilight Sparkle, Ap
KaidaEraine Productions
Heman AMV - What's Going On - W/ Lyrics (HEYYEYAAEYAAAEYAEYAA) ;D
4 Non Blondes - What's Up

Lyrics:
And so I cry sometimes when I'm lying in bed
Just to get it all out, what's in my head
And I, I'm feeling... A little peculiar
And so I wake in the morning and I step outside
And I take A deep breath and I get real high
And I scream from the top of my lungs,
What's goin' on?

And I say HEY HEY HEY HEY HEY, HEY HEY HEY
I said, "Hey!" What's g
Okay so my friend (Lawlz) is a major Browny! She demanded I make a MLP video.
This is the result.

by Мира Миломира
Я просто ору
by Илья Сайкин

http://www.youtube.com/watch?v=ZZ5LpwO-An4
Yes, its a bit over 5 hours. But I made this due to my love for this xD and since 10 hour version didnt have fulll song! :'( :) Comments and likes are appreciated :D You crazy fools! I noticed all the views and subbys you guys make me cry happy tears! Any requests for another long video. Matt Bennett even favorited this.. (Some reason this was on private o.e fixed it) http://ask.fm/Korabeyur

Original video:
http://www.youtube.com/watch?v=FR7wOG...
This video used in this loop is an excerpt from
Выдающийся мультсериал He-Man. Оригинальное видео у M1sT3rM4nJr Original belongs to M1sT3rM4nJr

Текст:
25 лет прожил.
Но я по прежнему ищу смысл жизни.
Я быстро понял что этим миром правят люди.
Как ни крути.
Я иногда рыдаю когда валяюсь в постели.
Тогда надо просто выбросить дрянь из головы
Я чувствую себя... каким-то особенным.
Встаю с той ноги и иду на прогулку.
Как следует вдохну и от этого легче!!
Потом кричу изо всех сил: "Ну а что сейчас?"

...It had to be done. The other 10 hour one didn't loop the full song and that 5 hour one just wasn't long enough.

Смотрите интересные рок видео у нас в группе https://vk.com/rock_music_on
Подписывайтесь!

Посмотреть другие видео: https://vk.com/videos-29231851
Official Channel and this video http://www.youtube.com/watch?v=pDzp3Z-Yz58&feature=c4-overview-vl&list=PLXGp6Ukqj1InNihYcPjaqfy_i_l-q3KQ-
Если понравилось видео, перейдите, пожалуйста, по ссылке - у исполнителя статистика просмотров отражается. Спасибо.
У нас Вы найдете : https://vk.com/musicstudio2016

- Полные Сборники Саундтреков
- Каверы
- Опенинги / Эндинги
- Клипы
- AMV
- Переводы любых песен
- Минусовки и Акапеллы
by Артём бирюков

Final Move To the Bright Sife
Don't do drugs.

Original: http://www.youtube.com/watch?v=ZZ5LpwO-An4

AD BECAUSE APPARENTLY IT IS COPYRIGHTED!
hahah i love this video and had to upload. i dont own it. try last longer than me i got to 45 minutes so try beat me! everytime i have logged onto youtube i somehow end up here. SO I THOUGHT I WOULD UPLOAD! whoever made this your a legend. Gday sirs. FUS RO DAH<br/><br/>
Enjoy the COMPLETE VERSION!!
Experiment in 2D animation remixing, compositing, and harnessing the raw energy of dance. This is where it all started, folks. Official MP3 Sing...
If you have your own YouTube channel, Instagram, Twitter, etc. and you are interested in getting more subscribers, likes, etc. for free you should click this: http://likenation.com/?ref=20967
It is a website where you subscribe to other peoples' YouTube channel, Follow them on Facebook/Twitter, etc. and you earn points. Then you can offer other people points to subscribe to you.

(LYRICS are below)
To be entered to win a year of xbox live you must:

Subscribe to my channel
Like this vi
HEYYEYAAEYAAAEYAEYAA, full version.

In Russian Interpritation, Comrades!!!
Original: http://www.youtube.com/watch?v=ZZ5LpwO-An4&feature=watch_response_rev
Guitar cover for the YouTube classic. Everything is done from scratch. Drums were made with EZDrummer. Guitar sounds from POD Farm 2. Recording through an Apogee One into Logic X. Enjoy.
by Лиза Корниенко
by Джон Райт

What's going on?!

Memes aside, the real life Robbie Rotten has been diagnosed with pancreatic cancer :( Please consider donating to his gofundme p...

just messin around at school lol
PLEASE subscribe, comment, rate and request songs for us to cover/destroy!

BEAST MAN and SKELETOR
⚜ THOUGHTS:
→ I don't even know, guys.

⚜ ORIGINAL:
→ http://www.youtube.com/watch?v=FR7wOGyAzpw
→ http://www.youtube.com/watch?v=ZZ5LpwO-An4

⚜ INFORMATION:
→ song; HEYYEYAAEYAAAEYAEYAA
→ artist; slackcircus
→ program; Sony Vegas Pro 9
→ anime; Legend of Korra
_______________________________________________________________

I say hey.... what's goin' on?

●●●JOIN THE DECODERS: http://bit.ly/18ZdpzY●●●
Hit the "Like" button if you liked it! :)
Comment, and subscribe for more videos!

My Twitter: https://twitter.com/Vailskibum94
My Facebook: https://www.facebook.com/vailskibumgf
My Steam Group: http://steamcommunity.com/groups/vailskibum94
A music video we made for a class.

The original:
http://youtu.be/ZZ5LpwO-An4
So, here's the backstory with this video. We made this video in 2005 and posted it to the Something Awful forums:
http://www.slackcircus.com/storage/reddit/fsp/fsp_history.html

In 2006, dkilzer2000 posted it to youtube:
http://www.youtube.com/watch?v=X8Nc8RCLy1s

We finally got around to posting it to our own page in 2007 (you are here).
it was a lip sync test and then something happened

now on youtube with shittier quality

I DO NOT OWN THIS BUT I THINK IM THE FIRST TO UPLOAD TO YOUTUBE
ORIGINAL VIDEO: http://www.nicovideo.jp/watch/sm22708580
This is a goat edition parody of both the He-man What's Goin On and 4 Non Blondes.

I said hey, what's going on, goats?

Remix!
ОН пришел дать эту песню
Original:
https://www.youtube.com/watch?v=ZZ5LpwO-An4
https://www.youtube.com/watch?v=tVj0ZTS4WF4
VK:
...
...It had to be done. The other 10 hour one didn't loop the full song and that 5 hour one just wasn't long enough.
This is the full and orginal version of He Man's "Heyyeyaa" song.
Enjoy ;)

I do not own the rights!

Follow Kenny on Soundcloud: http://soundcloud.com/fatmanredemption

This beautifully composed and performed a capella tribute by Kenny Malloy is one of the best covers I've heard. It seriously gives me chills - SO good. I hope you enjoy it too!
I SAID HEY! Download MP3:http://bit.ly/HS5Hqm
Nightcore Mix version of the Mind-boggling experience of being high in acid intake perfectly demonst...

Singer: Pellek - http://www.youtube.com/user/pellekofficial [Nightcore version]
HEYYEYAAEYAAAEYAEYAA (Metal Version) [Nightcore version], albert ei...

i was fucking bored today, woke up waaaay tooooo early so i did this piece of shit edit :D enjoy
i dont know what ive smoked dont ask
---- DISCLAIMER! ---- (LYRICS are below)
Copyright Disclaimer Under Section 107 of the Copyright Act 1976, allowance is made for "fair use" for purposes such as criticism, comment, news reporting, teaching, scholarship, and research. Fair use is a use permitted by copyright statute that might otherwise be infringing. Non-profit, educational or personal use tips the balance in favor of fair use.

To be entered to win a year of xbox live you must:
Subsc
you will always be in our hearts matthew

Hitler parody.

The soundtrack is Four Non Blondes.<br/><br/>
I do not own this, I only remixed it.
SHORTCUTS:

75% 0:00
87.5% 2:49
100% 5:15
110% 7:21
120% 9:17
130%. 11:02
140%. 12:40
150%. 14:10
YOUR FAVORITE SONG
BUT WITH LYRICS AND INTRO

Выдающийся мультсериал He-Man. Оригинальное видео у M1sT3rM4nJr Original belongs to M1sT3rM4nJr

Текст:
25 лет прожил.
Но я по прежнему ищу смысл жизни.
Я быстро понял что этим миром правят люди.
Как ни крути.
Я иногда рыдаю когда валяюсь в постели.
Тогда надо просто выбросить дрянь из головы
Я чувствую себя... каким-то особенным.
Встаю с той ноги и иду на прогулку.
Как следует вдохну и от этого легче!!
Потом кричу изо всех сил: "Ну а что сейчас?"


ХЭЙ ЭЙ ЕЙ ЭЙ ЭЙ!!!
ХэЙ
Ну а что сейчас?

Video Source in background (w/c I do not own nor created):
(Fabulous Secret Powers) (Original Song: 4 Non Blondes - What's up)
http://www.youtube.com/watch?v=ZZ5LpwO-An4
http://www.youtube.com/watch?v=gBLEYjXr_Nw
http://www.slackcircus.com/all-projects/category/music-videos

MikuMikuDance for the animation

Models: (w/c I did not create)
Snake (~Valforwing Deviant Art)
Gumi (Mamama)
Frodo (sm8816347)
Boromir (sm8816347)
TDA Tetos by TDA/Teedah
TDA Miku by TDA/Teeda
i know this has probably been done before but i dont care. Attack on titan doesn't belong to me, nor does He-Man, song from here- http://www.youtube.com/watch?v=ZZ5LpwO-An4
SUBSCRIBE! Join the RealTDragon Crew: http://bit.ly/1jnUSNz
More FanFilms & Music Videos: http://bit.ly/UN1qQ4
http://on.fb.me/1nJriEF | http://twitter.com/realtdragon

FEATURED ON Topless Robot!
http://www.toplessrobot.com/2014/08/live-action_remake_of_prince_adam_sings_four_non-b.php

Dreams do come true, I've been trying the make a He-Man music video for over 2 years now with me friend Trevor Lawrence. The day has finally come to unleash this fearsome 4 year old meme!

So, should I continue this video or not?

Original: http://www.youtube.com/watch?v=ZZ5LpwO-An4
Долго ждал подходящего момента, чтобы заказать эту прекрасную песню :3
I feel a bit insane haha. Don't forget to comment and thumb this video up before you leave! :)

Buy the new PelleK album digitally on itunes/amazon...
Énorme reprise du meme de la part de Srub !

Vidéo original : http://bit.ly/1Ea65B2
Meme original : http://bit.ly/1bgpM8l

AXYSTV
Лучшее дерьмо из интернетов vk.com/abandobed
A Fabulous Secret Powers parody.

Original Video Author - http://www.youtube.com/user/slackcircus

Green Elephant Film - http://www.imdb.com/title/tt1003080/
O nouă comparație! Nu am mai făcut comparați de mult timp!
Like dacă va plăcut!

https://www.youtube.com/channel/UCCgTzOWO0Nhxk5iRfTb2AJw

https://www.youtube.com/channel/UCFhPcpMP5b_7Nh5BYx6Vhmw

https://www.youtube.com/channel/UCwA5ZIkYVRXN7ZYB_BdURaQ

https://www.youtube.com/user/ProtoOfSnagem
Hi friends, what's goin' on? This is my HEYYEYAAEYAAAEYAEYAA Virtual Choir, collected from 34 singing video submissions from you guys!

Piano sheet music, Piano MIDI, and Audio mp3 downloads:
http://dropcanvas.com/ai01q

A huge thank you to all of you who participated in this project!
Starrby: http://www.youtube.com/Starrby
EggplantOfTime: http://www.youtube.com/EggplantOfTime
SabrinaVlogsHere: http://www.youtube.com/SabrinaVlogsHere
TissuePaperSeahorse: http://www.youtube.com/TissuePaperSeahorse
Vloggerbo
Because we can't get enough of this song :)

Prop Hunt with JackSepticEye, Bob, and Wade! Tons of funny moments in this episode with an extra OH MY GOD DO I TRY!!!
Subscribe Today ► http://bit.ly/Markiplier
More Prop Hunt ► https://www.youtube.com/playlist?list=PL3tRBEVW0hiAcksNiILvUOWUbVQXwGbuH

Bob ► https://www.youtube.com/user/muyskerm
Jack ► https://www.youtube.com/user/jacksepticeye
Wade ► https://www.youtube.com/user/LordMinion777

Follow me on Twitter ► https://twitter.com/markiplier
Like me on Facebook ► https://www
Friends requested this. I don't own anything. lol u mad?

I think it was 2:00am when I thought of this...

Original comic: http://sane-soldier.tumblr.com/post/133778761612/sometimes-my-mind-is-a-dark-cruel-place-heres

Sonicmega's Tumblr: http://sonicmega.tumblr.com/

Subscribe to our channel if you want he-man to live!
Follow us on twitter! @GoodSoupHD

1,000 views-8/7/12
2,000 views-8/15/12
3,000 views-8/26/12
4,000 views-9/6/12
5,000 views-9/17/12
6,000 views-10/1/12
7,000 views-10/10/12
8,000 views-10/23/12
9,000 views-10/30/12
10,000 views-11/9/12
11,000 views-11/20/12

2,000 likes-9/23/13